Începutul lunii Martie este unul aglomerat în atelier la noi astfel că suntem nevoiți să prelungim puțin (de tot) timpul de livrare al produselor ce necesită lucru manual. Vă mulțumim de încredere și vă dorim o primăvară binecuvântată!

0.00 lei

Nu ai niciun produs în coș.

Începutul lunii Martie este unul aglomerat în atelier la noi astfel că suntem nevoiți să prelungim puțin (de tot) timpul de livrare al produselor ce necesită lucru manual. Vă mulțumim de încredere și vă dorim o primăvară binecuvântată!

0.00 lei

Nu ai niciun produs în coș.

AcasăPolitica de retur

Politica de retur

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Reclamatiile clientului cu privire la necorespunderea calitativa/cantitativa a produsului/produselor livrate, trebuie facute intr-un termen de maximum 24 de ore de la livrare, obigatoriu in scris si trimise pe e-mailul societatii esteepaper@yahoo.com.

Renuntarea la cumparare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier si doar pentru produsele nepersonalizate. Produsul/produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaj original cu toate accesoriile, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de aproximativ 30 zile calendaristice de la retur.

In cazul in care exista diferente cantitative constatate la momentul predarii -preluarii produselor se va intocmi un proces verbal de constatare, care va fi semnat de reprezentantii ambelor parti, repetam, reclamatia trebuie facuta in maxim 24 de ore in scris si trimisa pe e-mailul societatii.

Societatea va solutiona reclamatia clientului, dupa primirea si verificarea produselor returnate, iar in cazul in care considera reclamatia clientului intemeiata, va inlocui produsul/produsele defecte, pe cheltuiala clientului.

Societatea isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea si a nu-si asuma responsabilitatea produsului/produselor, a caror defectiune provine din manipularea lor gresita (inclusiv a firmei de curierat) ori datorita finisarii si confectionarii lor.

Societatea nu raspunde pentru produsul/produsele reclamate cu lipsuri cantitative, deficiente calitative daca acestea au fost revandute sau introduse in lucrari, ulterior receptiei.

Pentru produsele personalizate, clientul nu poate renunta la cumparare. Ordonanta nr 130 din 31 august 2000, republicata in 2008 prevede:

,,Art.10-Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit astfel: (…)

…………………………………………………………………………….

c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate (…)”